oncontextmenu="return false"

fredag imorn

I morgon är det fredag. Då ska vi äta kladdkaka med grädde
sen så på rörelsen så ska vi åka madrass jättte-kul.
Sen hemma ska vi kanske få gäster så jag och min lilla suyster ska baka
kolakakor och vispa chokladpudding och det kanske bli gelepudding med  jordgubbsmak
gott. Idag har jag inte bloggat så mycke och jag är ledsen för det,men det är för att
jag inte har orkat med  det. Och så har jag lyssnat på en jätte-bra arabisk låt
av ELISSA låten heter KERMALAK.








GOD NATT SÖTISAR LOVE YOU=)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahah ruba,va det en bild som jag har tagit???:D

2010-12-03 @ 14:58:42
URL: http://moisgaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0