oncontextmenu="return false"

fattar ni

Det var en gång två bagare och en smet!=)
Fattar ni inte så kan ni kommentera så kan jag
förklara!



HAHAHA


föressten god morgon ska äta frukost nu sen ska vi dra för
att köpa presenter. jaha sen ska vi äta   ute tror jag
just nu ringer vi alla släktningar och  gratulerar dom eller vad man nu säger.
Man ringer alla sina släktningar och säger (kl am vinto be 2ajr)I
sedan frågarr man dom vad dom ska göra sen så går man och besöker släktningar.
Ps. ska gå och sätta på mig mina nya kläder ses=)

Kommentarer
Postat av: j o a a n s s o n 's ♥

svar: tack så mycket :)

allt bra? :D

2010-11-17 @ 13:29:26
URL: http://johaanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0