oncontextmenu="return false"

hej

Har precis vaknat  av att mamma ropade att det var
frukost lite drygt var det,men ändå vill man ha frukost får man
vakna. Jo idag kommer vi få gäster,inte direkt jippi men ändå
jag ska försöka förbättra min bloggning och blogga ungefär 4ggr per dag eller mindre
men det kommer alldrig från och med nu att bara bli ett inlägg=)
Man blir ju lite ledsen när statistiken sjunker,men man hoppas att det bli högre
så snart som möjligt. Jag tycker att det är jätte kul att få kommentarer.
Men vi ses

PUSS&KRAM Ruba

 JAG OCH MIN LILLASYSTER FÖR 6ÅR SEDAN ,DET ÄR JAG SOM ÄR KANINEN=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du är med! Glöm inte att kika in på måndag och se efter om du vann :D

2010-11-27 @ 11:00:34
URL: http://byhannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0