oncontextmenu="return false"

Piano

Imorn är det piano vi ska ha det klockan 10
alltså efter min rast vi kommer fika och spela
upp för varandra.Satt nyss och tränade på
piano läxan som var bjälleklang kan spela den utan till nu
(stolt tjej*) jaja ska sitta på datotn nu tills klockan blir 20.00
då jag ska kolla på ung och bortskämd=)
juste imorn är det manekänguppvisning**
Lycka till alla tjejer och killar som har det
det blir någ ändå ganska roligt att titta på dom.Man har ju hört lite och
det ska bli spännande

PS. har skaffat en ny backrunds bild till min data och det är den här

vad tycks?
hiss eller diss?!

Kommentarer
Postat av: JAXEL

sv: tack !

Visst kan vi följa varandra via bloglovin, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-12-13 @ 20:37:18
URL: http://jaxel.blogg.se/
Postat av: Moa

HISS!!!!

2010-12-13 @ 20:57:47
URL: http://moisgaga.blogg.se/
Postat av: Moa

kan vi nt ha festen helt plötsligt nu eller kan vi nt ha festen för att alla lokaler är lediga????

2010-12-13 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0