oncontextmenu="return false"

STAN MED

Jag ska ner till stan klockan 12 med min mamma och mina syskon
 fast egetligen fick jag inte följa med för att mina syskon skulle köpa
födelsedagspesenter nu.
Jaja som ni kanske vet så vet jag vad jag kommer få av dom.

haha för att jag är så himla smart=)

Jag och mamma ska också leta efter lite kläder till mig
sedan ska jag och mamma sticka till lidl och köpa mer godis
mums! Jag har bara matte läxan kvar men det är bara 4tal.

OBS:Glöm inte att det är  3advent i dag.
ha en mysig advent med massor av god fika=)

ses.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Detsamma du får också ha en mysig 3 advent!!!!!!!!

Vad roligt att vara i stan.

Grattis i förskot på din födelsedag.

2010-12-12 @ 12:53:00
URL: http://presentl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0