oncontextmenu="return false"

ändrade planer

skulle gå på stan med min bästis men det blev inte
så.
Igår glömde jag ju att berätta vad som hade hänt med min mobil,
jo jag har ingen mobil för att min har gått sönder
innan utvecklingssamtalet så tappade jag mobilen inne i toan så
den är död synd va,så jag vet inteb när jag  kommer få en mobil eller köpa en mobil
just nu så lånar jag min syrras rosa mobil det är en toutch (stavning)
Jo jag inte ner till stan för att jag hade ont i benet och för at jag är så klantig attv jag har glömt att
fråga henne om hennes nya mobilnummer.
Men jag saknar min mobil.
Asså jag har otur först min bärbar data som är på lagning  och nu mobilen
ok förlåt för detta långa inlägget.




BJUDER PÅ EN VINTER BILD

ses
LOVE YOU kram Ruba

Kommentarer
Postat av: Caroline

kikar in...:)

2010-11-19 @ 17:53:52
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: Fröken M

tack detsamma :) Ha en mysig helg !

2010-11-19 @ 18:00:27
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0