oncontextmenu="return false"

det jag saknar

DAG 1 OM MIG
DAG 2 MINA BÄSTVÄNNER
DAG 3 SMINK JAG ANVÄNDER
DAG 4 FAVORIT BLOGG
DAG 5 DET JAG SAKNAR
DAG 6 MINNEN!
DAG 7 NÄR JAG VAR LITEN
DAG 8 DET JAG ÄR BEROENDE AV
DAG 9 FAVORIT KLÄDBUTIK
DAG 10 PLANER FÖR OMMAREN
DAG 11 ETT MÅSTE I VÄSKAN
DAG 12 MIN ÖNSKELISTA
DAG 13 MIN OUTFIT IDAG
DG 14 FAVORIT GODIS
DAG 15 FAVORIT ÅRSTID
DAG 16 JAG GENOM TIDERNA
DAG 17 MIN MUSIK
DAG 18 MINA DRÖMMAR
DAG 19 MIN DAG
DAG 20 MIN KLASS


Det jag mest saknar är palestina och släkten
det var länge sedan då jag var där !! Jag saknar dom mest av allt tror jag
men snart så kommer jag att träffa dom igen=).

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Har du någon favoritfilm? Jag mår lite halvrisigt idag och tänkte se någon film, men har typ hjärnsläpp :p Vore supersnällt om du delade med dig av någon film du tycker är bra :)

2011-05-16 @ 14:15:32
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Amanda

okej :)

2011-05-16 @ 15:39:45
URL: http://snarbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0