oncontextmenu="return false"

tjjaaaaaa

Hej hej sitter här och diggar musik men ska snart dra
till min andra bästis nämligen min/vår 3d led tv japp och kolla
på tv om det finns något intressant där finns det inte det .

Så kommer jag att återvända till datan.

JO förresten en rolig sak som hände i skolan idag var att efter att vi hade tränat på
cabaren så skulle vi ta rast och jag hittade inte mina skor så Maria Moa och jag letade efter det i ca
15-20min och till slut så säger min lilla syster Rema till mig som går i samma skolan och hon hade gömt
dom i henne ryggsäck haha S¨å vi hittade dom till slut AJA ska sluta tjata och sticka nu


Här e hon Rema gull ungen

Kommentarer
Postat av: Moa

men hallå?

var det inte remas kompis som sa det ? ;oooo

2011-05-16 @ 21:39:38
URL: http://photobymoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0