oncontextmenu="return false"

obs -.-

heh glömde visst att blogga många har gnällt på mig
så jajg får väll börja blogga nu da .Första saken jag ska säga
är att statistiken har sjunkit sjukt mycke sen senast men det ska vi
väl ordna tror jag.

är faktist ganska hungrig nu brukar inte vara det har bara ätit 2mackor på hela dan så
ska gå och kolla vad mamma har gjort för mat!!
Förresten så har vi börjat I Brits ska bli kul tror jag vi får se,kan ju inte säga något
än har bara gått i 2dagar men hittils funkar allt bra.
Moa va hos mig i ett tag sen så cyklade hon hem annars så hade vi det flummmig med naima
aja.

Juste ska svara på frågorna så ni kmr att få dom snarrt det e ganska många frågor som  behöver ganska mycke svar. Jag kanske gör ett videoinlägg med svaren eller inte vi får se 
    Fan vad jag har skrivit så mycke o intressanta saker
              bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0