oncontextmenu="return false"

bästavänner/vännen

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Mina bästavänner
Dag 3 - Smink jag andvänder
Dag 4 - Favoritblogg.
Dag 5 - Det jag saknar
Dag 6 - MINNEN!
Dag 7 - när jag var liten.
Dag 8 - det jag är beroande av.
Dag 9 - Favorit klädbutiker.
Dag 10 - Planer inför sommaren.
Dag 11 - Ett måste i väskan.
Dag 12 - Min önskelista
Dag 13 - Min outfit idag.
Dag 14 - Favorit godisar
Dag 15 - Favorit årstid
Dag 16 - Jag genom tiderna
Dag 17 - Min musik
Dag 18 - Mina drömmar
Dag 19 - Min dag.
Dag 20 - Min klass



MIN BÄSTA VÄN HETER SARA OCH ÄR 12ÅR HON BOR I STOCKHOLM
VI TRÄFFADES FÖR CA 6-7ÅR . JAG HADE LIKSOM PRECIS FLYTTAT TILL FALUN OCH KOMMIT
HEM FRÅN VÅR SEMESTER I EGYPTEN.SÅ DÅ VILLE JAG GÅ UT OCH SE HUR DET VA UTE SÅ JAG GICK
SEDAN NÄR JAG VILLE KOM IN IGEN SÅ BEHÖVDE MAN EN KOD TILL PORTEN OCH DET VISSTE LIKSOM INTE JAG . SÅ DÅ KOM EN TJEJ SOM HJÄLPTE MIG OCH JAG OCH HON BLEV VÄNNER NÄSTA DAG.oCH HON SKULLE VISA MIG HENNES VÄNNER SÅ DÅ VA SARA DÄR OCH HON VAR LIKOSM UTLÄNDSK OCH PRATADE ARABISKA SOM JAG .SÅ VI BLEV DIREKT VÄNNER OCH EFTER DET PÅ NÅGRA DAGAR BLEV VI BÄSTA VÄNNER. JAG OCH SARA BRÅKADE MED VARANDRA GANSKA MYCKE MEN VI LÖSTE ALLTID DET I SLUT. JAG OCH SARA E FORTFARANDE BÄSTISAR VI TRÄFFAS DÅ OCH DÅ MEN VI HÅLLER KONTAKTEV VIA MSN OCG TELEFON. VARJE GÅNG VI PRATAR I TELEFONEN PRATAR VI I MINT 30MIN OCH VÅRT RECKORD ÄR 3TIMMAR HEH DET VAR ALLT.

HÄR ÄR EN GAMMAL BILD PÅ HENNE SEDAN 3:AN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0