oncontextmenu="return false"

börjar med

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Mina bästavänner
Dag 3 - Smink jag andvänder
Dag 4 - Favoritblogg.
Dag 5 - Det jag saknar
Dag 6 - MINNEN!
Dag 7 - när jag var liten.
Dag 8 - det jag är beroande av.
Dag 9 - Favorit klädbutiker.
Dag 10 - Planer inför sommaren.
Dag 11 - Ett måste i väskan.
Dag 12 - Min önskelista
Dag 13 - Min outfit idag.
Dag 14 - Favorit godisar
Dag 15 - Favorit årstid
Dag 16 - Jag genom tiderna
Dag 17 - Min musik
Dag 18 - Mina drömmar
Dag 19 - Min dag.
Dag 20 - Min klass



JAG ÄR EN TJEJ PÅ 13VINTRAR ELLER VAD MAN NU ÄN SÄGER

JAG ÄR FÖDD I GAZA PALESTINAS HUVUDSTAD. JAG FLYTTADE TILL SVERIGE NÄR JAG VAR

CA 4 ÅR GAMMAL

JAG BOR I FALUN OCH GÅR I ÖSTRA SKOLAN I ÅRSKURS 6B.JAG GILLAR ATT VARA MED FAMILJ OCH

 VÄNNER JAG SPELAR PIANO OCH HAR SPELAT DET I NU CA 5MÅNADER .JAG HAR EN FAMILJ OCH MIN

FAMILJ BESTÅR OM MIG MIN BRORSA RAMI 15 ÅR
 
MIN SYSTER REMA 6 ÅR MIN SYSTER ROLA9 ÅR OCH MINA FÖRELDRAR EMAN 43 ÅR OCH MAHMOUD 43ÅR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0