oncontextmenu="return false"

tråkit

Jag pratar - Alltid.
Jag tycker om - marabou
Jag avskyr när folk - ljuger.
Mina närmaste vänner är - ,moa,sara massa fler...
Min första vän hette - Josefin
Kärlek är - Underbart men svårt ibland.
När jag borstar tänderna - Känner jag mig fräsch. 
När jag lagar mat - tänker jag på andra som inte har råd för att äta sig mätta=(.
Det sexigaste yrket är - Du vet han som jobbar på Ica?
Det är charmigt när - man står för den man är.
Jag är rädd för - döden
Den värsta känslan är - Oro.
Den bästa känslan är - När man har dom man älskar.
Jag är bäst på - få moa att skratta.
Jag är sämst på - att ljuga eller lura nån!
Om jag var ett djur skulle jag vara - En hund
Om jag var en insekt skulle jag vara - En geting?
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - Hörlurar;P

Jag kommer alltid att vara - mig själv.
Det finaste som finns - Är kärleken...
I sommar - ska jag slänga mig i sjön och tänka att jag är bäst som jag är.
Sist jag grät var - kanske nån vecka sedan
Jag kan - om jag vill.
Jag kan inte - lämna det här bakom mig.
När jag vill tänka på något går jag - på en promenad.
När jag bakar så bakar jag - Bra,tror jag...
Min mobiltelefon är - underbar
När jag vaknar på morgonen - tänker jag på det som kommer att hända.
Innan jag går och lägger mig - Borstar jag tänderna?
Just nu tänker jag på att - jag måsta sluta tänka så mycket.
Bebisar är - en sak som nyss kommit till världen.

Idag har jag - bakat och saknat en person..
Ikväll ska jag - sova, och chatta med dig(L)
I morgon kommer jag -Slappa,dra neer till stan och få gäster
Jag vill verkligen - vara den där självsäkra som jag alltid varit och att allt ska bli bra igen


Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas vi inte blir sjuka :(



Åsa-Nisse(mobba mej nt men den var bra)

2011-02-11 @ 23:29:38
URL: http://moisgaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0