oncontextmenu="return false"

Detta hade jag.....

Det här hade jag ingen aanning om!Inte för att jag bryr mig men jag hade lite tråkit så jag sökte om kändisar? och så fick  jag reda på detta=)  Vilket fint namn lady gaga har tycker jag eller vad tycker ni?
                       MEN HÄR ÄR FAKTAN!

Stefani Joanne Angelina Germanotta (mer känd under artistnamnet Lady Gaga), född 20 mars 1986 i Yonkers, New York i en Italiensk-amerikansk familj, är en amerikansk sångerska och låtskrivare som bland annat har gjort låtar till Pussycat Dolls, Akon och Britney Spears. I juni 2008 släppte hon sin första singel Just Dance. I september samma år så släppte hon sitt debutalbum The Fame. Hon var med i Sommarkrysset 2008, då nästan helt okänd. 1 år senare, den 2a augusti 2009, ståg hon på Gröna Lunds scen med en publik på över 22.000 personer. Hon var där med sin turné The Fame Ball Tour. Hon fick sitt artistnamn från låten Radio Ga Ga av Queen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0