oncontextmenu="return false"

heeeeeeeeeej

Har varit upptagen hela dagen.

Jo i skolan så sjöng mina kompisar 4ggr för
mig.


Lite pinsamt!!

Sedan så kom jag hem,efter det åkte jag med Moa till ÖoB sedan så tränade jag på
Engelska provet som vi ska ha imorn och så tränade jag på Gegografi läxan som
vi ska ha på fredag!

Sedan åt jag och äntligen är jag fri!!!.

Nu ska ni få se  vad jag har fått!!!



 Diadem
från Moa

Parfym(det luktar jätte,jätte  gottt)

Klocka med diamanter

förlåt för bilden. Men det är en matchande ring till klockan  (men ringen är för stor den passar inte ens min tumme)

body lotion

Örhänge



Halsband



söta Älgar(jag e barnslig) men jag gillar sånt<3
  Och så fick jag 1000kr + en mobil








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0