oncontextmenu="return false"

hur mår ni

GOD morgon  vaknade sent i gen men jag försöke att vakna tidigt
för att jag hade alarmet på klockan 09.00 men jag råkade stänga va det.
Men hur mår ni ,just nu så mår jag toppen.Har vaknat sitter och äter på min frukost
som är ett äpple.För vi ska äta mat om en timme,och då är det onördigt att äta något nu.

Ja men alla röstade på 1.an så det ska jag berätta om nu.

Jo när jag var ca 4-8 månader så grät jag oerhört mycke.
Det var så att en dag när mamma skulle mata mig så grät jag jätte-mycke
och plötsligt så kunde jag inte andas och mitt hjärta stannade
mamma fick panika men sedan efter 5-8minuter kunde jag andas igen.
Mamma tog mig till sjukhuset då,och då sa min docktor, att jag har ett hjärta som en fågel.

Alltså att fåglar tåll inte gråt och varje gång dom gråter slutar dom att andas,så fåglar gråter inte.
Så efter det sa docktorn att man ska göra vad som helst för mig bara jag inte gråter=)!

här är jag 5år.



Kommentarer
Postat av: MADDES

oj vad läskigt!

2011-01-04 @ 18:37:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0