oncontextmenu="return false"

Tjena

Och godmorgon alla mina vackra läsare.

Idag så kanske jag ska gå ner med mamma och leta
efter  en jacka och lite  tröjor

Sedan ska Moa komma till mig så himla bra.
Vi aka göra massa saker(ni kanske får se det sedan)

Ja sedan tror jag att vi ska mysa med familjen.

Jo igår så gick vi och la oss klockan 02.00
jag,min brorsa,mamma och pappa.

För att vi hade kollat på en jätte-rolig film.

Men nu så ska jag kolla  på en jätte-rolig spansk serie som heter Amanda O
serien liknar den andra serien Lalola om det är nån som har sett Lalola.

jaja hejdå.Ps. Amanda O är dubad till arabiska och går just nu bara på arabisk tv=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0