oncontextmenu="return false"

favvo blogg

DAG 1 OM MIG

DAG 2 MINA BÄSTAVÄNNER

DAG 3 SMINK JAG ANVÄNDER

DAG 4- FAVORIT BLOGG

DAG 5- DET JAG SAKNAR

DAG 6-MINNEN!

DAG 7-NÄR JAG VAR LITEN

DAG 8-DET JAG ÄR BEROENDE AV

DAG 9- FAVORIT KLÄDBUTIK

DAG 10-PLANER FÖR SOMMAREN

DAG 11-ETT MÅSTE I VÄSKAN

DAG 12-MIN ÖNSKELISTA

DAG 13-MIN OUTFIT IDAG

DAG 14-FAVORIT GODIS

DAG 15-FAVORIT ÅRSTID

DAG 16-JAG GENOM TIDERNA

DAG 17-MIN MUSIK

DAG 18-MINA DRÖMMAR

DAG 19-MIN DAG

DAG 20-MIN KLASS



Mina favvo bloggar är paow,anagina,kenza mm dom ger mig insperation
och det är att man ska blogga om ddet man tycker och skita i om alla andra hatar det.
Du ska göra det du känner e bra,men den mesta bloggen jag tycker om e anagina hon vissar att man
kan blogga om allt och inget,och så har hon en sjukt bra humör som jag hah


Kommentarer
Postat av: Din dotter

Men mamma,sluta kommentera på min blogg

du skämmer ut mej!!!!!!

hahahahahha

2011-04-01 @ 13:17:29
URL: http://moisgaga.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l e g

fin blogg :)

2011-04-02 @ 10:44:39
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0